Från en svunnen tid… Skrotboken

Jag bara kände att jag var tvungen att hoppa på denna utmaning. Jag gillar att skapa i olika stilar och jag gillar att kladda med färg men jag brukar ibland vara lite lat och därför blir det inte så ofta som jag verkligen skapar i Vintage.

Även om jag verkligen gillar det och hur resultatet blir.

DSC_8917

DSC_8920

5 responses to “Från en svunnen tid… Skrotboken

  1. Den här är så härlig. Förstår att du vill ha igen distresserna nu…🙂 Själv saknar jag någon färg, men jag får överleva antar jag.

  2. Meeeeen vilka snygga Lo´s. Du använder klara, starka färger i en så snygg kombination. Förstår att svärmor blev nöjd. Taggen på vintage lo´n är bara så snygg.
    Ha en skön tisdagskväll
    Kramar Eva

  3. tack.. =)

    å vilken härlig LO..😉

  4. WOW! Linda den va riktigt tjusigt.
    Lucienne

  5. Såå kreativ du är tjejen och vilka fina alster du skapat den sista tiden.
    Ha det gott
    Kraaam C