En hemlighet som ska uppdagas..

Nu kan jag berätta att jag har kommit med i Skrotbokens glada gäng. Vilket känns riktigt skoj!😀 Har längtat att ha få skapat på uppdrag igen.

Just nu känns som att jag ofta behöver ha en orsak till att pyssla med. Jag kan inte bara sätta mig ner och göra det rakt upp och ner. Utan ja det behövs någon som puttar på i ryggen.

Mitt första alster som nu har visat upp i skrotbokens blogg är detta kort.

Kortet är skapat efter temat Micheal Jackson och hans låt Black and White.

Kortet i sig är inte mitt bästa direkt och jag vet inte knappt om jag skulle säga att jag är nöjd med det. Men på ett sätt så tycker jag att det är ett bra sätt visa mina känslor inför mannen ifråga. Jag tycker att han hade en otrolig talang men samtidigt så finns det sidor av han (om man ska tro pressen) som jag har svårare för.

Samt att jag tycker på något sätt att det är viktigt att visa upp även alster som man inte blir helt nöjd med. Det är ju genom sina misstag som man växer.

Nu till alsterna:

DSC_8898

DSC_8897

10 responses to “En hemlighet som ska uppdagas..

  1. OOOOH grattis!😀 Det förtjänar du absolut!

  2. Jaa! Grattis Linda! Vad kul att du kom med. Jag gillade ditt kort, lite lite färger för att vara du, men kortet är absolut ”Lindigt”.

  3. Grattis Linda!!!🙂

  4. Okej, ja det är klart deet blir olika på olika papper. Tänkte jag inte på🙂 Har ett par färdigmonterade stämplar också, men som blivit liggande för att jag inte känner att jag kan. Och det känns så himla onödigt, och det blir ju så fint när andra stämplar! Så nu ska jag verkligen ta tag i det. Ska bara hitta tid att hinna sätta mig ner ordentligt!
    Kram och tack igen för tipsen🙂

  5. Grattis till det nya uppdraget Linda. Nu skall jag in i skrotboken och snoka lite.
    Ha det så bra.
    Lucienne

  6. mmm.. det var såå kul.. var länge sen jag var i alingsås.. å igår hann jag med stämpelboden (som verkligen var en liten bod.. *fniss*) och pappersbiten.. å de hade massor av fina saker.. dock måste man ju alltid försöka att begränsa sig (är ju lätt att vilja köpa hela affären).. men är supernöjd med mina inköp.. kan knappt vänta på att kunna sätta mig ner å scrappa med det… =)

    grattis till uppdraget.. =)

    //roolz

  7. Tack! Ja, har en del stämpeldynor så tänkte sätta mig med lite vanligt kopieringspapper (som man inte är så rädd om) och bara testa och testa. Återkommer säkert med tusen frågor när jag väl sätter igång och testa🙂 Det svåra är att få rätt mängd färd från stämpeldynan tycker jag, men det är väl en sak som man lär sig och märker när man håller på.
    Kram

  8. Stort grattis till DT uppdraget, ska bli roligt att se vad du hittar på.
    Kram

  9. Grattis till uppdraget! Och jag tycker kortet blev jättesnyggt!🙂
    Kram

  10. Ett stort Graattis till uppdraget hos Skrotboken
    Loog stort när jag läste inlägget under där du shoppat på dig fler julpapper för jag e med såå svag för julpapper och annat som har med julen att göra.
    Ser fram emot att få se fler härliga Linda alster…både med julpapper och till Skrotboken
    Ha det gott
    Kraaam C