Challenge No. 10 ~ Red, Pink & Hearts!

Jag kunde inte låta bli att göra ett alster till denna utmaning.🙂

Var riktigt härligt att komma igen med pyssel. Jag har inte haft ro att göra något direkt.DSC_8901

DSC_8907

3 responses to “Challenge No. 10 ~ Red, Pink & Hearts!

  1. I love your reds and pinks and what an adorable image! Thanks for joining our Copic Creations challenge.

  2. Hejsan……..
    säger bara en sak vilket KANONSNYGGT kort. I löv it!

    Kan tro att jag skrivit föregående inlägg, vi har också haft kontakt med vetten två ggr och fått två olika mediciner till våran vovve, han är fortfarande inte bra så det får nog bli ytterligare besök. Jaaaaaaaa migrän har jag också, det är lite olika hur ofta men jag vet hur jobbigt det är.
    Sköt om dig ha en skön onsdag.
    Kramar Eva

  3. Hej du!! Vilket härligt kort!!! Gillar blandningen av rött och rosa och att det är ett killmotiv =) =)

    Jodå, en sväng till Partille blir det! (plånboken ojjar sig redan…) Hör av dej om det är dit ni åker så jag vet om jag ska spana efter dig!!! Är så kul att träffas ”på riktigt”!

    Oj och hej: migrän lät inget vidare!! Är nåt både jag och dottern ”roar oss med” en sådär 5 dagar/månad… Hoppas det var ett engångstillfälle för din del!