Så mycket just nu bara..

Det är så mycket som jag vill göra och så lite som jag hinner med. Jag vet att det kommer att lätta efter denna veckan men just nu känns det mest som att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.

Mycket beror på tentan på lördag samt att Maya imorgon ska till vetten. Och jag är SÅ nervös över båda delarna. tentan känns det som att jag kan inte hälften av vad jag borde kunna och Maya ja det kanske säger sig själv. Jag förstår ju rent mentalt att det är det enda som vi kan göra och vad vi måste göra. Men mitt hjärta säger NEJ jag vill inte, jag vill inte lämna henne hos en vett som sedan kommer att hitta något fel på henne. Inte mitt hjärta, inte min lilla bebis!!

Det låter kanske löjligt men ja ibland kan man inte råda över vad man känner helt enkelt.

Nu kanske ni undrar varför jag skriver detta här, jo saken är att jag har bestämt mig för att stänga ner min husablogg. Mycket för att jag inte orkar uppdatera två bloggar. Så det kommer att bli mera blandat härifrån och med nu. Men jag ska försöka hålla det relativt rent ändå.

Så nu vet ni hur läget ligger. Och jag tar och avslutar med en liten bild på min älskling!

DSC_1061

2 responses to “Så mycket just nu bara..

  1. En sån söt liten gris. *ler* Är glad att det gick bra! Lycka till med tentan!

  2. Såklart att du är nervös, det hade jag också varit. Ska hålla tummarna att det går bra med Maja och tentan!!