En LO..

Jag tog mig lite tid idag för att fota en lite äldre LO som jag har gjort till sambons kusin.

Jag blev riktigt nöjd med den måste jag säga så här själv. Samt att jag gillar fotot riktigt mycket med.

DSC_8886

Jag hade tänkt försöka få lite tid att pyssla lite men jag har inte ro i kroppen helt enkelt att sätta mig. Samt att jag tror att jag får dåligt samvetet att sätta igång något sånt när jag borde plugga även om idag har skrivit sju sidor idag, vilket ju kan räknas som rätt bra.

Äh jag är bara så gnällig idag känner jag. Det är nog mest oron.. Nu ska jag avsluta här men jag kan säga att snart kommer det att komma upp en lite teaser på en kul sak.😀

Hörs!

4 responses to “En LO..

  1. Ja, det kan man ju verkligen förstå att du är nöjd med denna! Så himla fin! Den är kanonsnygg med stämpeltrycken, blinget på den egna bakgrunden, dekosarna – ja det är bara så jädrans fint!

    Hopaps allt ä rbra med dig!
    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

  2. Superfin!!!! Förstår att du är nöjd!!
    Kul detalj att namnet sticker iväg utanför ”skylten” =)

  3. Så vacker!!!

  4. Oj, vad länge sedan jag var här sist och hälsade på! Mycket fint du gjort!