Två kort och lite goda nyheter

Vi tar och börjar med två kort som har blivit gjorda på senaste.

Det enda är till sambon och det andra är bara för att.🙂

DSC_8838

DSC_8847

DSC_8843

Och så till de goda nyheterna.

Det verkar som att det håller på att lösa sig med Revan. Och att jag kommer att få den lagad. Vilket känns otroligt skönt.

Även om jag snart kommer att få sillen hem hit så känns det ändå som att jag inte vill vara utan Revan.

Får väl som sker men det är i alla fall åt rätt håll.

Och den andra nyheten är att jag nu har nästan allt klart för att kunna berätta en lite hemlis!🙂 Vet inte riktigt när jag får göra det men det bör inte dröja länge till.

Nu ska jag ta och avsluta här och fortsätta rensa undan tills sambon och svärföräldrarna kommer hit för att äta en bit.

Men det blir nog något pysslat ikväll, är ju bra väder till det. Regn och åter regn..

7 responses to “Två kort och lite goda nyheter

  1. Köpte knapparna på tant scrappas rea för nån vecka sen. SÅ LÄCKRA!

  2. Kanonsnygga kort! Taggen är så läcker. NYFIKEN !!!! Det är nog bara förnamnet. Ha en skön söndagskväll
    Kramar Eva

  3. vilka jättefina kort du har gjort !🙂 och vilka fina stämplar du har använt!

  4. Jättefina kort, gillar verkligen ”vintagestuket”🙂

  5. Jättevackra kort! Så snyggt med den stora tagen ovanpå mönsterpappret!
    Det andra kortet är också snyggt och häftigt! Gillar den brun-turkosa blomman – såååå snygg!

    Jaha, nu gör du ju mig enormt nyfiken med din hemlis.. Kan det vara något så kul som ett scrap-uppdrag av någon sort..? *nyfiken*

    Ha de bäst tjejen!
    Kram / Angelica