Här sker inte mycket..

Ja det har inte blivit speciellt mycket skapat på senaste. Tiden har inte funnits där och även lusten har varit låg.

En LO blev gjord för två dagar sen som jag blev rätt nöjd med. Har dock inte orkat fotat den ännu. Får se när det blir.

Och igår började jag på ett kort jag tror kommer att bli bra men jag tappade lusten att fortsätta med det, efter att Revan gick sönder igår kväll. Försökte mig på att använda min nya embossingsfolder ifrån QK, och då gick troligen axeln i den sönder.

Så jag skickade ett mail snabbt till dem QK och fick ett svar väldigt snabbt. Och fick tips om att skruva bort handtaget och sen kolla i själva kugghjulet.

Tror ni inte att skruvjäveln inte går att skuva av och att det slutar med att den blir helt förstörd! Varav jag blir arg och förstör den ännu mera i mina försök att få den att lossna.

Så just nu känns allt bara skit rent av sagt..

Jag har tagit kontakt med dem igen och hoppas att det ska lösa sig. Jag har ju kvar garantin så det ska inte vara något problem men man vet ju aldrig.

En rolig sak är dock att jag fick ett gäng fluid chalks dynor och Tim holtzs maskar.😀 De föll mig verkligen i smaken!!

Ska försöka återvända till pysselbordet ikväll!

Hörs!

One response to “Här sker inte mycket..

  1. Vad tråkigt med QK:n, hoppas det löser sig – snarast!

    Läckert med TimHoltz-masker – har ett helt gäng här hemma och jag är sååå nöjd med dem! Ett tips är alfabetet – det är skitkul att kunna mista in texter & dylikt på layouterna!

    Så kul det skulle vara om du dök upp på någon av våra träffar, håller tummarna för att du ska kunna nästa gång!

    Ha de bäst tjejen!
    Kram / Angelica