Fyra kort..

Jag har verkligen haft svårt att pyssla de senaste dagarna och när jag väl satt mig för att göra något har det slutat med att jag har slängt kortet. Har nog slängt 4 kort på 2-3 dagar typ..

Men här kommer några kort ifrån idag som jag är nöjd med. De är bara väldigt fort fotade dock och liggande men jag hoppas att ni kan se någorlunda hur de ser ut!

DSC_8726

DSC_8727DSC_8729

DSC_8731

6 responses to “Fyra kort..

  1. Superhärliga och färggranna kort!!!
    Kram från Dolores

  2. Jätteläckra, verkligen!😀 Åh, jag är också lite låst i pysslandet nu…vill så mycket men det mesta blir bara fel och fult.🙂 Roligare att spela Guitar Hero och spela Farm Town på Facebook, hehe.

    Vad gör du i september förresten? Vi har ju scrapträff i Oskarshamn den 19:e… Hade varit roligt om du ville kika hit! Sängplats och sånt borde inte vara några problem.🙂
    Kram på dig!

  3. Vilken kreativitet!!! Underbart färgglada kort, och stämplarna är så snyggt färglagt.
    Ha en bra torsdag!
    Kramar Eva

  4. Så himla fina kort! Så läckra med alla dessa underbara färger (och inte minst underbara stämplar!).
    Alltid lika kul att kika här inom för att se dina underbara alster!

    Ha de bäst!
    Kram /Angelica

  5. Jag ha använt nestabilities på mitt kort i bloggen!🙂

  6. Vilka färgglada och häftiga kort du har gjort. Den översta stämpeln du använt, killen med hinken, det är en av mina favvisar – så söt!😀
    Kramis!!