Har fastnat..

Jag har inte kunnat skapa på ett par dagar och även när jag har satt mig och gjort kort så är det såna där kort som man inte känner sig speciellt nöjd med. Jag har slängt något/några kort men vissa har bara hamnat där på hög och jag vill inte riktigt visa dem men jag vill inte heller slänga dem.

Idag kan jag inte ens sitta vid bordet då sambon har tagit det för att flytta över allt ifrån den stationära datan (min gamla datan) till en extern hårdisk. För min gamla data ska flytta till sthlm och hem till min familj. Och jag har fått syrran laptop. Det kommer säkert att bli en ny data här sen eller en nyare laptop. Inte för att denna är så gamla, utan den funkar faktiskt bättre när min gamla data. Men ja ändå.

Jaja vad svamligt detta blev men det är nog för att det inte har blivit så mycket pysslat helt enkelt. Och jag har inte orkat blogga riktigt heller.

Det enda som är halvroligt ens som jag har att berätta är att jag fick min honeybee sax idag som jag köpte via ebay och jag måste säga att den är riktigt vass och att jag är nöjd med den så här långt!!😀

Nej nu ska jag avrunda här. Vi hörs!

Kommentarer inaktiverade.