Kort efter Tingturas skisser.

Jag har hamnat lite efter när det gäller att göra deras skisser som jag verkligen gillar. Men jag tog tag i det nu och gjorde två av deras  skissar.

Skissarna som jag har använt är vecka 29s måndagskiss och vecka 31s skiss.

DSC_8709

DSC_8713

DSC_8718DSC_8719

5 responses to “Kort efter Tingturas skisser.

  1. Tuusen tack för kort & present tjejen! Blev så glad!😀

  2. Jag blir såå glad när jag ser dina härligt färglada kort….bad-killen blev verkligen fräck i rosa badring.
    Ha det gott
    Kraaam C

  3. Vilka fina kort! Härligt färgmatchade.

  4. Vilka härlika kort, såna man blir glad av! Och perfekt att kunna använda sina spillpappersbitar till något också.
    Kramar från Dolores

  5. Vilket härligt gäng kort!!! Så mycket sommar =)
    Gillar det beigemelerade pappret du ofta använder som kortbas. Vad är det för typ av papper?
    Så snyggt!

    Blöt sommarkram =)