Två LO:s

DSC_8652

DSC_8666

DSC_8669

DSC_8672

Det har blivit två stycken LO gjorda men jag har inte orkat fotat dem förens nu så här kommer dem.

Jag har även gjort ett gäng kort som ska ut till lite folk men de kommer imorgon istället! =)

I övriga har jag gått genom mina stämplar idag och lagt ut dubbletter på tradera och andra som inte blir använda. Jag räknade mina tingtura stämplar samtidigt med och kom fram till att jag har runt 130 stycken. Nu räknar jag även med minimini textstämplar och sånt. Men ändå och ändå vill jag bara ha fler och fler.

2 svar till “Två LO:s

  1. Vilka härliga färgexplosioner!!!
    Och du, 130 Tingturastämplar?!!! Kan inte vara många som saknas =) Sällar mej till den avundsjuka skaran =) =)
    Har du Tingturastämplar bland dina dubletter?? Vilket Tradera-alias använder du?

  2. Vad snyggt du får ihop alla mönstrade papper, riktiga färgbomber. Är så snyggt när du gör det. ”Linslus” är kanon!!!!!
    Skoja!!!! 130 Tingtura stämplar??? Lycko dig, där ligger jag verkligen i lä.
    Ha en skön söndag
    Kramar Eva