Dagens skörd

eller i alla fall en del av den.

Jag och Christel var ju ute i Rinkaby idag och besökte syaffären där. Och jag kom hem med ett gäng band. Priserna var väldigt bra måste jag säga och även om de inte hade det som jag letade efter allra mest så kom jag ändå ut med lite nya band. Den som verkligen shoppade loss var dock Christel, hon hittade paradiset där ute ibland all spetsen!😛

Sen åkte vi vidare ut till Åhus och besökte pysselaffären där. Det fanns inte direkt jättemycket där men en ny papperpiercer eller vad de nu heter fick hänga med hem samt ett ark stickers med. Stickers handlade om hur scrapbooking och var ifrån Love Elise, så jag kunde inte låta bli dem. Måste bara göra en LO nu om pysslandet.

Var riktigt trevligt med en lite åktur och en bit mat med. Sen var jag tvungen att gå inom Grodans med och köpa lite EZ mount så att jag kunde montera mina nya stämplar ifrån tingtura.

Dessa trillade in lådan idag.

DSC_8598

2 responses to “Dagens skörd

  1. Åh visst är de underbara Tingtura-stämplarna!!! Badkillen med snorkel är ju för cool!😀

  2. Vilken härlig shopping -Tingtura är ju aldrig fel!!!!

    Väntar också post därifrån men inte lika välfyllt paket…*längtande och lite avundsjuk suck*…har en låååång önskelista kvar =)

    Idag regnar det inte här!!!!