Besök hos syaffären..

Idag kommer att bli en rolig dag pysselmässigt. Nu kanske ni undrar varför bara pysselmässigt, men om ni läser min husablogg så vet ni att min lilla gosegris Maya har lite problem med lite utslag och det känns mindre kul verkligen. Men jag har pratat med vetten och hon sa att det var mest att vänta och se. Och blir det inte bättre till veckan så får vi åka in och be någon kolla på det.

Men tillbaka till saken. Idag ska jag och Christel åka till Rinkaby (ja Rinkaby och inte Rinkeby) och besöka syaffären som ligger där. Jag hoppas att jag ska kunna hitta lite grosgrain band. Det är rätt svårt att få tag på dem tycker jag.

Och om de finns är de oftast i fel storlek. Jag vill ha dem lite bredare men inte jättebreda. Och sen vore det ju kul om man kunde få tag på lite roliga knappar med

Men vi får väl se vad dagen ger!🙂

Nu ska jag ta ut lilla grisen och kissa och posta ett brev!

Kommentarer inaktiverade.