Älska sassafras lass!

Måste säga att Sassafras lass senaste kollektioner är riktigt underbara. Det känns verkligen som att jag kommer att kunna använda alla papperna där. Utan några större problem alls.

De är så härligt färgglada och underbara mönster kort sagt.

Se här till exempel! Eller här, eller varför inte här.

Jag ser verkligen framemot vad de ska släppa under hösten på CHA m.m.

Ja detta var ett litet dreggelinlägg men jag har verkligen upptäckt sassafras lass på senaste. Deras tillbehör är också underbara.

Imorgon kommer det nog att komma upp lite flera kort i bloggen. Har gjort två idag men det ena är hemligt och det andra blev så där.

3 responses to “Älska sassafras lass!

  1. http://sassafras.typepad.com/sassafras/
    Här hittar du sneekpeaks på vad som släpps på CHA. Jag gillar också Sassa-papprena.🙂 Kramis!

  2. Vilka goobitar till papper det fanns o titta på….
    Du är ju helt otroligt på få fart på ditt skapande…här snurrar det på vill jag loova. Härliga kort som vanligt…du är såå grym på att få till snygga kort med mycket färg och mönster.
    Ska bli spännande och se vad du har pysslat mer för nått
    Kraaam C

  3. Ja, men visst är det underbara papper! Som godis ungefär… Farligt frestande, men de får en iaf inte att gå upp i vikt!

    Kram / Angelica