Första bilden på den nya hörnan

Här kommer den första bilden på min nya hörna. Som ni ser så är den väldigt stökig fortfarande och mycket beror på att jag inte har någonstans att ställa vissa saker ännu.En hylla av något slag saknas som sagt tidigare.

Om någon har ett bra förslag på en hylla (gärna lätt flyttad) så får ni gärna höra av er.

Men här kommer i alla fall bilden.

DSC_8538

Sen har jag ju med ett skåp där jag har mycket av mitt pyssel med. Men jag visar inte det denna gången för att jag måste gå genom skåpet med. Köpa förvarningslådor och liknade.

Men det känns som att jag har kommit ett steg på vägen i alla fall.🙂

Och så över till ett kort som jag gjorde igår som en vän ska få nästa gång vi träffas ihop med några saker som jag köpte till henne i sthlm.😉

DSC_8553Det var allt för denna gången tror jag. Tänkte att jag skulle försöka ge mig på att göra ett BIA album med sen.

Får väl passa på så länge jag mår ok!🙂

4 responses to “Första bilden på den nya hörnan

  1. Hej! Åh, så läckert det blev med alla LO’s på väggarna! Jag sitter och glor in i ett kylskåp och på en (oftast) ostädad diskbänk. xD Det blir ingen pysselhylla i födelsedagspresent för en dum bilförsäkring skulle betalas *snyft* men det får bli i september i stället.

    Angående hylla…det finns ju flera olika typer av Expedit-hyllan på IKEA, några är ganska små men de sväljer ändå mycket. Så värst lättflyttade vet jag inte om de är men jag har hört att man kan sätta hjul på dem?! Ett tips iaf.
    Kram!

  2. Kul och fåå se ditt pysselhörn – själv ska jag leta låångt bord till mitt blivande pysselrum (läste att du gått ner en storlek…fniss)
    Vilket härligt kort din kompis ska få och såå coolt färglagd tjejen var – snygg detalj de där låånghanskarna som du gett henne
    Ha det gott och jag hopps du mår bra så du hinner greja med din BIA
    Kraaam C

  3. Hej du!!
    Vá härligt med en pysselhörna!!!! Hos mej har jag ett skåp i köket -är ok att plocka fram, men när allt ska tillbaks: BLÄÄÄ!!
    Gillar ditt kort -fortfarande Tingturafantast =) Själv vill jag gärna ha lite av texturstämplarna, men shoppar jag mer nu slänger min man ut mej -köpt ny bil idag…blev en nästan ny Micra i en något suspekt färg: bronsmetallic??! Är enligt mej nån knepig brun färg som drar lätt åt orange…ja,ja…allt annat var ju kanon så då får jag väl kisa lite och tänka att när den är riktigt skitig blir den ju svart…

  4. Det ser ut att bli jättebra ju, snyggt att sätta upp Lo´s på väggen, de blir ju stående i fotopärmen annars och det är lite synd. Jag blir så himla avis….får börja planera var jag ska kunna ha ett pyssel hörn. Vill Ha!!!!
    Kortet till din vän är supersnyggt, härliga färger en riktig färgbomb.
    Ha det bra
    Kramar Eva