pysselhörna tankar..

Det har inte blivit så mycket pysslat på senaste men jag har massor med tankar runt pysselhörnan. Jag har verkligen en massa jobb med den när jag kommer hem. Allt är ju nedpackat och mitt bord ligger här och en hylla måste införskaffas.

Ja kort sagt massor som måste ordnas. Men det ska bli kul med. Detta är en chans att få ordning på allt igen. Och se vad som används och inte används.

Ibland känns det som att jag rensar och rensar och ändå har jag massor som bara ligger där. Äh jag har svamlat om detta så många gånger.

Fast det beror nog på att jag shoppar en del med. Så jag är ju inte oskyldig direkt. Som tex att jag har vunnit en sill på ebay nu med. Nu när jag har börjat scrappa känner jag att jags kulle ha större nytta av den. Samt att det blir billigare än att köpa massor med alfabet.

Pysselsugen är jag med som tusan men det får vänta tills jag kommer hem.🙂

Nu ska jag avsluta här. Hörs!

3 responses to “pysselhörna tankar..

  1. Åh en sill…fuuuuskigt!😀 Jag ska få en när jag fyller 30…hm bara drygt två år kvar, urk. :S

    Håller också på med att fundera på pysselhörnan. Jag har inget rum utan sitter vid köksbordet…har två små bokhyllan Billy i köket + lite scrapgrejer som sitter upphängt på spikar bredvid hyllorna. Misär, ja. *ler* Men vi ska snart få omtapetserat här så då kommer jag få en fin djupröd fondvägg i köket – efter det så blir det IKEA och inköp av både rejäl hylla, lådor, korgar mm till den och så en del vägghyllor, tavellister och stafflier. Det kommer nog bli jättefint! Och så kommer jag att kunna visa upp mer av grejerna som jag skapar, just nu ligger de ju i lådor eller på hög för att jag inte har tavellister eller stafflier att ställa dem på.
    Hoppas du får det fint i din hörna, tjejen! Kraam!

  2. Hej du!!!
    Kul att du blivit ”Sill-ägare”!! Ska bli kul att se vad du hittar på med den =)

  3. Hej! Tack för din kommentar i min blogg!🙂 Vad roligt att du gillar mina motiv! Håll utkik i min blogg för jag kommer snart visa alla motiven där🙂