Mina alster ifrån pysselträffen

Efter många om och men så kommer här bilder på lite av det som skapades på träffen.

Det som inte har fotats är ett minialbum till min mamma och en LO. LO:n kommer att fotas när jag har kommit hem. Kan inte fixa till bilderna speciellt bra här i alla fall.

Men här kommer vinnarkortet:

DSC_8002

 

 

DSC_8013DSC_8017

DSC_8010DSC_8007

DSC_8014

 

Och så kom min mosters minialbum och allra sist kommer ännu ett kort.🙂

DSC_8004

4 responses to “Mina alster ifrån pysselträffen

  1. Vilket snyggt minialbum. Gillar blandningen av olika papper och mönster är lite 60-70-tals stuk på det. Härligt. Vinnar kortet är bara så snyggt du är en mästare på less-is-more. Grattis till vinsten!
    Ha en fortsatt skön helg
    Kramar Eva

  2. Vinnarkortet är såå läckert!!! Du har glömt att skriva att man skulle inspireras av arrakspinnar=dammsugare och du har verkligen lyckats!!!!
    Sen gillar jag äppelalbumet JÄTTEMKT!!!

  3. Tjingeling på dig!
    Hoppas du har det bra på din ledighet
    HELT fantastiska alster du pysslat ihop. Ditt mini-album är ju bara sååå snyggt! Vilken härlig blanding av färg, mönster, stämplade texter och motiv med de funkar såå bra tillsammans med fotona.
    Och så säger jag GRATTIS till vinsten med det fina kortet på träffen.
    Ha det gott
    Kraaaam C

  4. Men wow vilka konstverk! Ditt Äpplealbum är ju helt fantastiskt vackert! Så snyggt och läckert *dreglar*
    Och alla tingturamotiven då.. Du är ju master of paintings!

    Ha de bäst!
    Kram / Angelica