Scrapgalens träff..

Får väl lov att skriva ett inlägg om den underbara träffen som scrapgalen höll i!

All var verkligen så lyckat och välskött. Var helt underbart att bara kunna sitta och scrappa en hel dag så där!

Tyvärr blir det inga bilder just nu. Jag har visserligen med mig kameran men jag glömde ju sladden hemma. Jag tror att det ska finnas en sladd här med som funkar men jag hittar inte den just nu. Om jag hittar den så kommer det självklart lite bilder.

Jag hade turen att vinna en av utmaningarna på träffen med. Vilket var riktigt kul! =)

Nu ska jag hoppa  över till husabloggen. Min paus blir lite sisådär. Men det viktigaste är att jag sitter mindre vid datan och rätt mycket mindre.

One response to “Scrapgalens träff..

  1. Låter som en mycket lyckad träff! Grattis till vinsten!
    Hoppas du tar det lugnt med ditt pausande och kan sortera scrapsaker i lugn & ro – gudarna ska veta vilket jättejobb det är! *ler*

    Ha de så gott!
    Kram / Angelica