Ett inlägg som bryter pausen tillfälligt!

Jag har varit rätt så duktig med att hålla mig ifrån datan under den senaste tiden. Visst att jag har suttit lite grann men inte lika mycket som det brukar bli när man är hemma. Så det är jag glad över. Men orsaken till att jag skriver är att idag åker jag till sthlm och kommer tillbaka om 2 veckor!😀

Nu hoppas jag bara att det kan hålla sig lite svalare men det lär det väl knappast bli. Vi hörs när jag kommer tillbaka.

One response to “Ett inlägg som bryter pausen tillfälligt!

  1. Hej Linda!!! Så kul att du kikar in hos mej och kommenterar!!! =)
    Hoppas du får det härligt i Stockholm -en fantastisk stad på många sätt! Har bl a en alldeles speciell och fantastiskt bra restaurant som heter Sabai Sabai om man gillar thaimat. Ligger centralt.
    Gillar dina kort massor -inläggen den 14 juni är några favoriter!

    Förstår vad du menar att det kan bli för mycket vid datorn, styr en på nåt skumt sätt. Man behöver bromsa ibland. Ta hand om dej och njut av ledighet och sommar =) =)

    Kramar!!