Ett kort..

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen och pysslade men det har varit otroligt mycket i skolan. Men efter många om och men så är jag ledig nu tills augusti. Eller ja det är ju saker och plugga men inga lektioner. Men mera om det i husabloggen.

Men nu till kortet. Detta kortet är gjort efter en utmaning som jag fick ifrån Diana!😀

DSC_7670

DSC_7675

Jag har gjort ett till kort efter Mojo monday skiss men det får fotas senare.

Just nu håller jag med på ett lite större projekt, som verkligen har varit jättekul! Håller på att göra en liten present till min mor. Det största problemet just nu är att jag saknar en bild.. :S Hade inga framkallade bilder på min far.

Men det löser sig nog på ett eller annat sätt!🙂

Ha det bra i sommaren alla!

2 responses to “Ett kort..

  1. Så himla fint det blev, jätteläckert.

  2. Jättevackert kort! Gillar det monokromatiska i det!
    Fågeln är en snygg detalj som ger det där lilla extra till hela kortet. Supersnyggt, stilrent och elegant!

    Ha de så gott!
    Kram / Angelica