Två kort

Under ledigheten (sen i onsdags) har jag hunnit göra två stycken kort och båda har varit till sv. scrapbookings CC.

Jag har även gjort 3 LO:s men jag har inte hunnit fota dem ännu eller ja jag har gjort två och en halv. För den ena är inte klar ännu.DSC_7625

DSC_7652DSC_7664

Och så lite svammel, just nu känner jag mig lite besviken när det gäller pysselbiten, vilket lite grann speglar över sig på mitt pyssel. Jag har ju som nämnt tidigare gjort ett par saker som gjorde mig stolt och glad över mig själv. Men just nu känns det bara trist, jag önskar att jag kunde ha fått svar i alla fall. Även det hade varit negativa svar så hade jag velat ha svar.

Äh det är bara att gå vidare.. Ska försöka fota lite LO:s imorgon. Vi hörs.

2 responses to “Två kort

  1. Glömde kommentera dina kort. Jättefina! Speciellt det översta.

  2. Nämen, vad tråkigt att du är besviken. Vill du ventilera dig om det? Pm:a mig på pyssel.net.