Tre kort och lite svammel!

DSC_7357

DSC_7353

DSC_7360

DSC_7362

DSC_7370

Det är många tankar som vandrar i mitt huvud just nu runt pysslet. Jag har gjort något som jag inte trodde att jag skulle våga göra. Och jag är glad att jag har vågat, även om det inte har gett reslutat ännu så är jag himla glad att jag vågade.

Men ni kan ju hålla lite tummar och tår för min skull!🙂 Men som de säger frisk vågat hälften vunnet..

Nej nu ska jag gå över till husabloggen istället.🙂 Hörs!

3 responses to “Tre kort och lite svammel!

  1. *håller mina tummar* Det låter spännande. Jag har också gjort en spännande sak.🙂 Gillar verkligen ditt HEJ-kort, vilket härligt papper.

  2. Vilka galet söta kort du gjort!! Nu ska jag gå vidare och kika in dina auktioner.😀 Kram

  3. Håller tumme och tåå för dig (fast jag inte vet vad det är nått du hittat på…men nyfiken är jag (ler))
    Många snygga kort och andra alster såg jag du pysslat ihop sedan jag tittade in sist. Såå snyggt ditt kort med Tingtura kaninerna va.
    Ha det gott
    kraaam C