Två kort och en liten förhandsvisning.. :D

Denna dag har för det allra mest gått i pysslets dag.. Dessa korten och en Lo som jag smygvisar lite grann har blicit gjorda ihop med korten!🙂 Sambon har jobbat så jag har fått passa på.

DSC_7299

DSC_7295

Och så smygvisningen av LO:n. Det är en riktigt färglad LO om jag får säga det själv.

DSC_7306

Jag måste säga att jag verkligen har börjat gillat Sassafrass Lass papper på senaste!! Det är så roligt att göra kort och LO:s i glada, starka färger!! Måste införskaffa fler av dem.

Men högst upp på min måste ha lista just nu står 2 stycken 36 paket med ciaos!  Känner att det är dags att utöka mitt bestånd av dem. Mina ciaos är verkligen lika viktiga för mig som cardstock och stämplar är. De känns verkligen som en del av mitt skapande och en del av mig nästan.

Jag säljer även ett studio classic om någon är intresserad.

Kommentarer inaktiverade.