Helgens verk!

Här kommer lite nytt som har blivit gjort till helgen.

Har blivit mycket grönt faktiskt, det har inte varit medvetet utan det har bara skett.

DSC_6602

DSC_6596

DSC_6606

DSC_6601

Och så har jag städat pysselhörnan.

Före:

DSC_6587

Efter:

DSC_6588

DSC_6591

Måste säga att jag är riktigt nöjd!

6 responses to “Helgens verk!

  1. Mycket fint på din sida, kul att inspireras!🙂 Jag undrar vad det är för några ”trådbackar” lr vad jag ska kalla hyllan som du har bredvid ditt pysselbord? Ser så praktiskt ut!

  2. Hej du!!

    Hjälp vá mycket du gjort!!! Massa härlig inspiration =)

    Vilket härligt litet monster du har på ett av korten -nyfiken på var det kommer ifrån…?

  3. Vad mycket snyggt! Du hann också med Magdas utmaningar, kul! Jag gillar speciellt det sista kortet med fjärilen. Jättefint! Nu ska jag nog ner till pysselrummet och städa-fota-pyssla. I sagd ordning. Det vore mindra klokt att göra det i omvänd ordning.🙂

  4. Supertjusigt du fick det!🙂

    Jag har nånting till dig i bloggen.😛

  5. Tack för kommentaren i min blogg, själv gillar jag dina kort massor av fint att titta på🙂
    Och din städade pyssel del är ju mer organiserad än min just nu (ser inte mitt bord just nu)😉

  6. Oj vad snyggt alla har det i sina pysselhörnor…jag sitter inträngd vid köksbordet jag! Måste ha en sån där vägghylla som du har som jag kan ställa stickles och blommor och kort på… Härliga alster du gjort, gillar när du kladdar till det med distresser och embossing!😀 Kram på dig!