idag började Tingturas CC..

Och jag har suttit i stort hela dagen med utmaningarna. Har gjort en LO som jag är nöjd med och en som jag känner njaaa för. Det verkar som att jag har svårt för att scrappa vissa av bilderna ifrån Spanien resan 06. Men det är nog för att minnen därifrån är båda bra och samtidigt väldigt jobbiga.

Bilder kommer lite senare, har inte orkat fota idag.

Jag har suttit och funderat lite idag, över DT medlemskap. Trots att det inte ens har gått en månad så börjar jag sakna det. Vissa delar inte, men vissa delar saknar jag. Jag saknar möjligheten att skapa något som ger något. Möjligheten vara med där sakerna sker liksom.

Men samtidigt är det skönt att vara ledig och fri ifrån ansvar. Fri att kunna skapa utan att känna att man måste följa vissa regler och ansvar.

Jaja det visar sig väl vad framtiden vill.

En rolig sak är att jag är med på swescraps blogg.😀

Se här.

2 responses to “idag började Tingturas CC..

  1. Vilken läcker hoya-LO! Förstod direkt att det var din när jag såg fotot…riktigt färgsprakande och busig LO för övrigt, jag blir jätteglad av den.😀 Ska kolla in allas alster på CC:n, har inte hunnit/orkat vara med för jag har svettats över en hemtenta + gjort klart en del DT-alster som jag lovat att jag skulle göra…som sagt, ibland är det skönt att få skapa det man VILL skapa, inte det man måste!🙂 Kram på dig!