Två LOs

Ja jag är helt galen men jag har kommit in i ett flyt när det gäller LO:s och tydligen så har jag lärt mig att scrappa efter skisser med. För det går faktiskt ju och det blir bra! Innan blev jag aldrig nöjd men nu så blir jag det och lite till.

Här kommer bidraget till Brunsons tävling.

DSC_5862

LOn är rätt enkelt men jag tyckte att det var fotona som skulle tala för sig själva. Har embossat blommorna med grönt EP, samt doddlat med gröna copics! Jag kan nästan inte göra LO:s längre utan att jag målar på dem på ngt sätt.

Den andra LO:n kommer att komma upp om man får lägga upp den, jag blir lite osäker nu så jag avvaktar lite grann..🙂

Nu ska jag ge mig på en till skiss!😀

Jag såg nu att man gärna får blogga den så, här kommer den andra LO:n. Som är till swescrap.

DSC_5874

6 responses to “Två LOs

  1. Vilka fina foton Linda!

  2. Åh, vilka fina färger det var på den översta LO´n, jättesnyggt!
    Jag har en utmaning åt dig i min blogg.
    Kram / Dolores

  3. Vá glad jag blir för dina besök och kommentarer i min blogg!!!

    Kul att du har börjat med LOs -jättefina!!! Hur blev det nu med Tingturas CC: kort eller LOs?? Båda?!!

    Jag är vanan trogen och ser fram emot stämpelkitet =)

    Kram, Monica

    PS: är faktiskt ägare till en Porslinsblomma -en tålig en för jag är sämst på att vattna!!

  4. Tack för kiken och kommentaren i min blogg =)… Mycket fint här inne… Å du är inte ensam om skissproblemet ;)… så då kanske det finns hopp för mig också.

    Ha en fin torsdag!

    Kram Maja

  5. Mycket fint och stilfullt Linda.

    Fina foto oxå, vackra blommor. Eller man får kanske inte säga blommor till hoyor.

    Kram,
    Lucienne

  6. Åååh, älskar hoyor! Har en med små rosa blommor… Jättemysig LO!