Två LO:s och ett kort

Vi börjar med kortet:

DSC_5823

Och sen två stycken LO:s som blev gjorda på pyssel-lanet (haha) som jag och Christel hade igår kväll och natt. En till LO blev gjord då men jag vet inte riktigt vad jag känner för den alltså. Den blev inte bra alls.. Titeln blev sne och fel.. Ja usch. Vilket stör mig så mycket för fotot på den är underbar och jag är så stolt över att jag lyckades få en så bra bild.. Jaja.. Som ni märker så har jag blivit lite besatt över den LOn.

Nu till dem som blev klara eller ja kanske inte klara för den ”runda” LOn blev inte helt klar på ”lanet” utan titeln kunde jag inte komma på där utan den blev färdig idag och LOn på sambon blev med först helt klar idag.

DSC_5841

Lillnettan ska ha kredit för lösningen med rutan, jag blev så sugen på att testa det efter att ha pratat lite med henne samt kolla in scrapgalens blogg!

DSC_5829

Titeln på sambon LO är jag väl inte helt hundra på. Inte så mycket orden kanske men jag tycker att det det QK stansade är svårt att få rakt och bra..

2 responses to “Två LO:s och ett kort

  1. WOW vilka fina grejor Linda!!!Jättefina!!!

  2. *fniss* Jag är också en sån som tycker det är jobbigt om något hamnar snett. Vet inte hur många alster som förstörts genom att jag blir galen och försöker pilla/slita bort något som jag varit liiite för snabb med att limma dit…

    Som sagt: jag gillar din ram mycket. Du gjorde liksom din egen grej av den – jag skulle aldrig kommit på tanken att göra en textruta av den. Tyckte det blev jättesnyggt!