KAOS

KAOS (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje):

En levande logga som sänds till någon man uppskattar! Men istället för att skicka den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får ska i sin tur i mån av tid, lust och ork skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.

Awarden heter som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem, och på dessa alster ska ens egen stil eller specialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:

Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje

Skaparens eget namn

Storlek: 10×15cm

Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man fysiskt kan spara och titta på.

I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare; Kanske skriver man en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller så lämnar man bara länk till dem.

Jag har gjort tre stycken KAOS awarder idag men till och börja med så vill jag tacka Lillnettan för den underbara awarden som landade här igår!! Tusen tack! Du är så bra att det inte finns några ord för det!! Min idol!!

Och här kommer bilden på underverket. Kort sagt vad finns det att inte gilla!!

Lånad bild ifrån Lillnettans sida!

Lånad bild ifrån Lillnettans sida!

Mina bilder kommer lite senare. Hinner inte fota just nu men mina offer är.

Christel: För att du har kommit att bli en god vän, som peppar och gör en allmänt glad! Har ni inte sett hennes

underbara alster så måste ni göra det!! De är otroliga, så mycket djup i dem och känsla! Önskar jag kunde scrappa som henne.

Pia: För att du är du och för dina härliga alsters skull!! Och för att du kämpar på oavsett vad som sker.

Diana/Sayurii: För dina goda råd oavsett vad det gäller!:P Som massmess och annat kul! *s*

3 responses to “KAOS

  1. Tack för fin kommentar i min blogg idag! Var lite nere just då men du gjorde min dag! Kram på dig!😀

  2. *skrapar lite med foten* Äsch då…😀 Jag är jätteglad att du gillade det, hörru! Kraam!

  3. Tack tack tack!!! Så kul!!!