Som ni kanske har sett så har jag avslutat mitt DTskapet hos

Grodans scrapgarden. Jag kände att det var dags att gå skilda vägar efter ett som del i DTgruppen.

Det har både varit underbart och tidvis jobbigt att vara DT. Men trots allt är jag glad att jag valde att bli det. Jag har utvecklas väldigt mycket under detta året  och jag är glad att jag har haft möjligheten.

Jag har hittat flera goa vänner genom Grodans och det är jag himla glad för.🙂

Men nu ska det bli skönt att vara lite fri och ledig ett tag. Om ingen känner för att ge mig ett DTskap där jag får skapa med stämplar i första hand. *s* Nä men för att vara lite seriöst, så ska det bli skönt att vara lite fri.

Jag önskar självklart Grodans lycka till i framtiden och ett stort grattis till den nya DT medlemen i gruppen.

Och helt och hållet kommer jag ju inte lämna dem. Finns ju kvar på Grodans forum och kommer att fortsätta besöka Grodans självklart!🙂

4 responses to “Som ni kanske har sett så har jag avslutat mitt DTskapet hos

  1. Grodans har förlorat en bra DT-tjej.🙂 Men jag förstår hur du menar med att du vill vara lite fri ett tag…kan känna så själv ibland; det är jätteroligt att vara DT men ibland blir det lite vääl mycket att man skapar för andras skull i stället för sin egen, för tiden räcker inte till för att göra båda delarna.

    Måste för övrigt tala om att du fått mig att börja gilla ”hatfärgen” orange – nu har jag köpt massa roliga busiga papper som måste testas!😀

    Kram!

  2. Nämen, det visste jag inte.
    Glöm bara inte att lägga in Grodans under Affärer jag gärna besöker😉

  3. Oj jag viste inte att du tänkt avsluta ditt DT-skap.. hoppas att du gjort ett bra val nu🙂

    kram

  4. Lycka till med ditt ”nya liv”!🙂
    Skönt att ha bestämt sig.

    // A.