En himla massa alster..

Här kommer ett stort gäng alster. De är gjorda under helgen. Det var ju pysselträff på folkets hus i lördags som grodans ordnade.

Under träffen blev det bara LO:s gjorda. Närmare bestämt tre stycken men det är bara två av dem som jag kan visa upp ännu. Jag är allra mest nöjd med ettan, två är så där. Men den blev så stressad.. Jag hade bara en halvtimme på mig att avsluta den..

dsc_5585

dsc_5593Och sen gjorde jag dessa korten igår:dsc_5563

dsc_5568

dsc_5571

dsc_5574

3 responses to “En himla massa alster..

  1. Vilka härliga alster. Jag gillade mest LO:n två små sömntutor och kortet Grattis till nya hemmet. Det blir så läckert när du doodlar, jag blir glad varje gång du gör det.🙂

  2. Jättehärliga alster! Läckert färglagda motiv.😀

  3. åhh vilka fina layouter och kort du har gjort🙂