Ett gäng kort

Alla korten är inte gjorda vid samma tillfälle men jag har inte orkat fota dem och så..

dsc_5441

dsc_5446

dsc_5444

dsc_5443

5 responses to “Ett gäng kort

  1. Massor med kramar-kortet står här bredvid mig vid datorn – det är jättefint =)

    Tack så mycket för allt du skickade mig i mhv-swappen och även ett stort tack för hoyorna. Ska läsa på så mycket jag kan om dem så jag lär mig att sköta dem rätt.

    *kram*

  2. Hej hej! Du har något i min blogg… ;-D

  3. Vilka mönstrade papper har du använt på de två översta korten? Ursnygga.

  4. Jag gillar dina kort;)
    Fortsätt med d du gör, för du e grymmm!

  5. Vad många fina kort. Vad snyggt med swirlsen på Craftpappret.

    Jag tycker att du skulle våga dig på med en doodlad ram runt om på kramar-kortet och lyfta upp färgerna från motivet.

    Kram!