Två nya LO:s

Det har blivit lite scrappat med och inte bara kortmakeri. Måste säga att jag verkligen gillar denna glada stilen på paper och tillbehör.  Den första fotot blev inte så där jättebra, men jag orkar bara inte fota om det igen. *s*

dsc_5399

dsc_5375

Och sen en Lo på mig och sambon som jag är SÅ nöjd med! Allt utan de virkade blommorna,titeln och stämplarna är ifrån the nooks månadspaket i april. Paketet var verkligen i min stil!! Jag har nog ingen ren stil utan jag blandar rätt mycket förutom riktigt vintage med massor av dekorartioner, det kan jag inte. Men jag tycker att dessa två alster är ändå ger en bra blick över min stil!

dsc_5394

Jag har även gjort två stycken kort men de får vänta tills lite senare.🙂

3 responses to “Två nya LO:s

  1. Hej du!!

    Va fina dina LO´s är!!
    Har du bestämt dej ännu vilket ”paket” det blir till Tingturas CC11??? Kan inte vara helt lätt?… Själv fortsätter jag med kort =) Är så nyfiken på vad det blir för motiv!!!

    Må så gott i solen!

    Kram, Monica

  2. Jättefina! Och väldigt ”Du” vad jag kan se. Klart du får vara med och tävla!😀

  3. Jättefina LOer! Jag gillar att du färgat in thickersen!