Det blev lite pysslat igår..

Det blev faktiskt en del pysslat igår.🙂

2 Lo:s och ett kort. Vilket känns helt okej ändå.

Jag hade utmanat mig själv att göra kortet i lite mera ”romantisk stil” då jag mest hade såna papper kvar sen ett äldre DT uppdrag. Jag tycker såna kort är svåra just för att ofta känns som att de måste vara så dekorerade och jag dekorerar knappt alls.  Men kortet blev bra ändå. Jag kunde inte låta bli att lägga in en färgklick i det men annars så är det ett rätt så romantiskt och dovt kort.

dsc_5389

Bilder på LO:arna kommer senare, måste fota den ena och fota om den andra då jag radera bort helbilden av den av misstag. Dumt! ;P

Nu ska jag äta frukost och sen plugga fram till lunch. Hörs!

2 responses to “Det blev lite pysslat igår..

  1. Vilket mysigt kort.

  2. Hej! Du har en liten award att hämta inne hos mig för att du gör väldigt kreativa och spännande kort.😀
    Kram Anneth