Ett nytt kort.

Måste ju skapa lite med de nya som har trillat in här.

Så det blev ett kort gjort igår kväll!

Var nere på Grodans och köpte en grå ciao penna och lite krafts CS. Jag köpte den näst ljusaste eller den ljusaste grå

och det var ett himla bra köp. Nu kan jag skugga på ett helt annat sätt i motivet. Måste säga att jag blev nöjd.

Samt att jag testade en ny svart penna som jag hittade i kristianstad häromdagen.

Jag letade efter zig svart men det var så utplockat att nästan inga färger fanns kvar. Så jag tog en brun zig och en blå (som inte var till mig) och sen gick jag en runda i butiken och så hittade jag Staedtler triplus fineliner.

Första tänkte nja.. Den är ju smal i spetsen men jag tog den ändå och jag måste säga att jag är nöjd. den var riktigt bra!!

Var mycket lättare att rita mindre streck med den än vad det är med zig pennan.

dsc_3288

2 responses to “Ett nytt kort.

  1. Har kikat runt hos dig och hittat massor av fint! Visst är Tingturas stämplar snygga, har precis fastnat för dom oxå, dock inte shoppat nån än, men önskelistan börjar bli lång…:)
    Tack för tipset med Copic-pennorna. Köpte några Promarkerpennor idag, ska se vad jag tycker om dom…
    Kram

  2. vilket fint kort !