en bra postdag!

Detta trillade i min brevlåda idag!😛

Vi börja med Mars paket ifrån MHV på pyssel.net!

Biltema tejp, urfina band och guld UTEE! UTEE ska bli så kul att testa!

dsc_3271

dsc_3274

Och sen ett gäng stämplar ifrån Tingtura, mitt nya favoritmärke!😛

dsc_3278

Köpta privat av Fialia på pyssel.net:

dsc_3277

Och sen vann jag dessa dies hos Kutzinger (det syns inte men det är står ”happy birthday” på dem! Tusen tack verkligen!!

dsc_3275

Och så sist men inte minst så kom en papper holder ifrån  cropper hopper idag med. Måste säga att den var väldigt smidig, måste köpa minst en till så att jag får plats med CS:et eller ja det som jag har beställt extra.😉 Sen får jag se om jag ev flyttar över mönstrat pappret dit med. Men det är en annan fråga.

Men jag måste säga att jag gillade dem mer än jag trodde. CSet är lätt skådligt nu. Man ser liksom vad man har på ett helt annat sätt. Måste visserligen sortera pappret bättre men det gör jag sen.

Nu ska jag provstämpla mina nya stämplar!

One response to “en bra postdag!

  1. Oh my vilken rolig shopping! Den där kattstämpeln från tingtura har jag missat.