Tre nya kort

Jag har verkligen fått lusten tillbaka att göra kort med de nya stämplarna. Det är så kul och jag blir så nöjd med. De passar verkligen mig bra!! Samt att jag har kunnat göra mera färgglada kort än jag brukar.😛 Kort sagt är jag väldigt nöjd!

Här kommer de senaste korten. (eller ja det ena är gjort tidigare men jag har inte vågat visa det förens jag visste om det var okej)

dsc_3242

dsc_3240

Grattiskortet är till Grodans månadstävlingen

dsc_3237

dsc_3238

Och sen ett kort till skissen på tinguras blogg.

tinguraskissv11

Nu ska jag ge mig till sängs.. Då det börjar bli dags för det med tanke på att jag just satt och skrev detta inlägget

på helt fel bloggen och var just på väg och spara inlägget innan jag insåg mitt misstag. (husabloggen)

6 responses to “Tre nya kort

  1. Supersnygga kort! Gillar din färgläggning, speciellt på kortet med flickan med platåskorna!

  2. Åh! Det översta kortet är såå snyggt.

  3. Väldigt tjusiga kort, det första var väldigt färgstarkt och fint! Tingtura har så fina stämplar..

    Kvistarna på tändsticksasken är en punch från L-em som heter Ash branch. Köpt på Stämpelgården.

    Tack för titten!

  4. Ursnygga kort allihop! Min favorit blev nog det översta med den kaxiga färgstarka tjejen =)

  5. Åh vilka fina kort du har gjort flickan blev ju underbart fin på kort du är riktigt duktig *kram*

  6. Grymt snygga kort alla tre!