The nooks mars månadspaket SÅLT!

Paket var inte riktigt i min stil, så jag har bestämt mig för att sälja det.

Säljer det för vad jag fick ge för det 400 kr, köparen står för frakten.
dsc_3155

dsc_3151Innehåller exakt:
* 12 double sided cardstock weight paper from Cosmo Cricket
* 1 double sided cardstock weight border paper from Cosmo Cricket
* 1 double side cardstock weight journaling cards from Cosmo Cricket
* 1 package of rubons from Cosmo Cricket
* 1 sticker sheet (sayings) Cosmo Cricket
* 1 fancy lace from Prima
* 1 say it in Pearls from Prima
* 1 sheet of Alpha Stickers from Basic Grey two colors
* 1 package of buttons from Jenni Bowlin

One response to “The nooks mars månadspaket SÅLT!

  1. Hej Linda!!

    Kul att du gillar min Dino!!! =)
    Är en Reva-die, men en exclusive. Fått tag på den genom Jenn.
    Såg att du också vunnit hos henne – kossan kommer att flytta hem till mej! Spännande många mötespunkter vi har!!! Nästa steg blir väl ”Grodan” i Bromölla =) Fast vi har inte varit nere på länge. Blir i vår hoppas jag.