Jag pysslar men en del hemligt

Ja jag har pysslat en del de senaste dagarna men antingen har det varit hemligt eller så har jag inte orkat fota, fixa, lägga upp.

Imorgon måste jag dock ta mig i kragen och fixa en del. För då ska lite saker upp på Grodans blogg.

Var där nere idag och förhoppningsvis kommer Lucienne kunna ta in en sak som jag kommer att bli så GLAD över. Jag håller verkligen alla tummar och tår för att de ska gå samt att de sen ska komma innan mässan i Götet med.

Mera om det senare.

Tack vara den urgoa Lucienne så fick jag hem min födelsedagspresent ifrån mor och far redan idag.😛

En reva med plattform. Det känns nästan overkligt att jag igen har en stansmaskin.  Har inte kunnat använda mina dies och alfabet på jättelänge nu. Eller ja det känns som det i alla fall. Blev en LO, vet inte riktigt om jag ska delta med den på scrappiz CC eller inte. En del av mig gillar att tävla men annan del av mig gillar inte att jämföra mig med andra.

Bilder och sånt på underverken får komma imorgon!

Nu över till den andra bloggen innan det är dags att dra sig till sängs.

Kommentarer inaktiverade.