En LO om mig och några kort.

Vi börjar med ett LO om mig och min då nya frisyr! Var första gången som jag klippte mig så att mitt självfall kommer fram och jag blev riktigt glad i det och har fortsatt klippa mig så sen.

Det var riktigt kul att måla direkt på CS:et med. Jag brukar inte bli nöjd med vad jag ritar/skriver men här blev jag riktigt nöjd! Är färglagd med copic ciaos!

dsc_2701

dsc_2704

Detta kortet gjorde jag till min kära sambon till alla hjärtans dag.

dsc_2714dsc_2717

Och sen blev dessa två kort gjorda igår:

dsc_2712

dsc_2707

2 responses to “En LO om mig och några kort.

  1. Vad fin LO, det blev verkligen läckert det du målade på den. Det tycker jag att du ska fortsätta med.

  2. Så fin LO med dig och din nya frisyr! Häftigt att måla direkt på, det vågar jag nästan aldrig!