Ny LO

dsc_2493

dsc_24971

Jag är riktigt nöjd med denna LO:n för jag tycker att jag fick med de känslor som jag har för uppsatsen. Samt att jag fick den gamla stilen som jag ville ha i och med att uppsatsen handlar om 1700 talet. Tror att jag ska ta och göra flera LO:s om det. För det var riktigt kul!

4 responses to “Ny LO

  1. Vilket fint foto!! Och så ”modigt” av dig att scrappa om uppsatsen, bra idé dessutom! Det ska jag nog också göra, när den är klar…:!!

  2. Hej du!!
    Vilken härlig LO – förstår att du är nöjd!!!
    Massa fina kort också – vá avundsjuk jag blir när du testat Slicen!! Fattar ju att den måste vara helt suverän, eller?!!

    Ja,ja…drömma kan man ju alltid =) Får väl klämma lite på en sån på mässan. Men jag har ju min snygga groda,
    …fast ändå… (suck)

  3. Nu hittade jag äntligen rätt, jag undrade så vad som hänt med din blogg men du hade ju bara bytt adress! Så snabb är jag… *skratt*
    Kram Dolores

  4. Du, den där LO’n var läcker!
    Gillar alla dina kort också och din pysselhörna – min ser ut som en bomb har exploderat…igen…😀