En LO!

Idag blev denna Lo gjord. När jag såg detta foto visste jag bara att var tvungen att scrappa det. Jag blev så nöjd med det.

Och här kommer reslutatet med, LO:n  är gjord efter brunkullans skiss till deras skisstävling som du hittar här.

skissbrunkullandetaljbrunkullan

Måste säga att jag blev riktigt, riktigt nöjd med denna LO:n! Alfabetet, swirls, labelns är utskurna med slicen. Blir bara mer och mer förtjust i den! Gahh jag som just har bokat en reva med plattform.. Kanske nästa stora grej att köpa..

Drömma går alltid. *S* Vad jag gillar extra mycket med denna LO:n är att jag har stämplat på den med. Då känns den liksom extra mycket mig!

Och på tal om annat är jag verkligen nöjd med min hörna just nu. Känns som att jag har sakerna närmare och att jag ser dem. Vilket gör att jag använder dem.

One response to “En LO!

  1. Jätte fin layout den ska du vara nöjd med tycker jag🙂