Tävlingalster

De senaste dagarna har jag faktiskt gjort lite alster till tävlingar. Jag brukar överlag inte tävla.

Men jag har försökt börja tänka om jag inte tävlar så vinner jag ju aldrig heller, som sayurii sa igår med.

Jag vet inte riktigt om de andra alsterna får visas upp eller inte så jag visar bara det alstret som jag får visa.

Det är gjort efter Januari månads skisstävling på svensk scrapbooking.

dsc_1645

dsc_1647

3 responses to “Tävlingalster

  1. Vilket mysigt kort, och det är ju sant det som Sayurii säger, tävlar man aldrig, vinner man aldrig.🙂

  2. Åhh vilket super gulligt kort.. Ugglan är det en stämpel eller?

  3. Hon är klok hon, den där Sayurii🙂
    Kortet är jättefint, gillade gemet! Och vilken fin header du har här i bloggen! Fonten är lite ”sotrybook” ju, hehe!