Shoppning och LO

Här kommer dagens shoppning, är min USA beställning som kom idag! Gick himla snabbt trots alla helger!

dsc_1140

Och en Lo på min systeryster!

dsc_1070Önskar dock att jag kunde fota LO:arna bättre. Jag är inte nöjd på långa vägar.

Och en glad nyhet!

Biljetterna till Göteborgs mässan är nu bokade!😀 Och jag ska vara där inte som besökare på mässan bara,

utan även som utställare, eller ja kanske inte riktigt utställare men jag ska hjälpa Grodans på mässan!

3 responses to “Shoppning och LO

  1. Mums vilka grejer du har fått i lådan, var har du shoppat loss?

  2. Vad mycket smått och gott du fått hem! Stämplarna verkar riktigt söta! Fin LO med din syster också😀

  3. Ohhh, nice shopping! Småugglorna ser så söta ut. Tack för din gulliga kommentar i min blogg. Jag håller med dig ang ugglan. Jag har varit mycket tveksam till den, men till halva priset kunde jag inte låta bli.

    Mycket snygg LO på din syster.