Här har det varit tyst ett tag nu..

Men jag har haft väldigt mycket att göra de senaste dagarna och har inte hunnit med helt enkelt. Sitter just nu rätt begravd i skolarbete.

Jag har gjort ett kort och en LO men det känns så där allmänt oklart så jag visar inte upp det ännu.

Men vad jag tänkte visa upp är lite roliga saker som jag dregglar över lite extra just nu. Det är inte nyaste nytt direkt men ändå sånt som jag vill ha.

Jag börjar märka att jag inte har så mycket scrappsaker hemma. Nu tänker ni väl att tösen har blivit galen av allt plugg men nja jag har ju massor med pysselsaker men de är kortmakeribaserade. Ja och jag börjar märka att jag inte har saker som är så stora eller bara rent allmänt inte passar.

Jaja nu ska jag visa bilderna så att jag kan plugga vidare. *s*

spring_swirlshotphorngrodagrattisglad-paskgiraffedategelatinsfloruisehschipbord

Kommentarer inaktiverade.