Tävlingsdags..

Jag börjar med att visa upp kortet som jag gjorde till min skiss till grodans månadstävling!

Självklart utan tävlan dock ifrån min sida, men du borde ta chansen och vara med. Här hittar du tävlingen.

Känner du inte för att göra ett kort så gör en LO istället som duktig Liza har gjort och den tävlingen hittar du här!

Och här kommer kortet

dsc_0657

Allt till kortet utan blomman och blinget finns i Grodans shopp!

Sen kommer det en LO om Maya och hennes första vinter hos oss.

dsc_0687Och till sist så får ni se hur mina stämplar har blivit sorterade i fotofickor nu. Fick idéen ifrån Lucienne och Christel.

dsc_0710

dsc_0710

3 responses to “Tävlingsdags..

  1. Vilken mysig MayaLO och kortet var verkligen snyggt!

  2. Åh vad jag gillade det översta kortet, jättefint!

  3. Tack för idéen med stämpelpärmen! Börjar få en större samling stämplar så den lilla pärmen inte räcker till. Som tur hittade jag en massa fotoplastfickor på ett loppis i somras så nu ska det sorteras stämplar!