Tankar om ditt och datt..

Ja jag tror att jag allt mera börjar luta åt en REVA alltså, skulle det vara någon som är intresserad av en cuttlebug+ ett alfabet+ embossning dies så kan ni ju göra av er.  Men jag känner att jag använder ändå inte cuttlebuggens egna saker utan bara QK och ja då passar revan bättre för min del.🙂

Så en reva står högt på listan just nu!

Men sen då.. humm vad svårt. Undrar om jag har något riktigt måste vill, vill ha. Kanske några QK borders? Flera hero arts stämplar? Ja sånt går ju alltid ner.

Men tanken är att jag ska försöka dra ner lite på pysselshoppningen framöver faktiskt. nu har jag en del på G så jag ska använda det först och en del av det som jag har faktiskt. Kanske skulle vara en idée att ha köpstopp på ”onödigt” fram tills min födelsedag. (nödvändigt är lim, CS, stämpelrefill, stämpelpapper och ev om något skulle ta slut helt och hållet som jag verkligen använder mycket av!)

Ja jag tror att det är en bra idée så ska jag köpa en reva till mig själv i födelsedagspresent (fyller år i slutet av mars).

Så vi säger så helt enkelt!

2 responses to “Tankar om ditt och datt..

  1. Kika in på pyssel.net, Ninne säljer sin reva med plattform och Jolly för 1600 kronor.🙂

  2. God fortsättning på dig!
    Kram