Shoppning..

Lite smått och gott ifrån Grodans scrapgarden:

dsc_0325

Och så dök detta upp hemma hos mig idag ifrån Scrapgalen!

dsc_0323

Och så lite prat.

Jag börjar alltså bli allt mera sugen på att skaffa en REVA istället för grodan.

Grodan funkar visserligen helt okej men inte jättebra när det gäller de nya QK diesen, och det är ju dem som jag gillar mest. Men så är jag ju världens velpotta och ändrar mig fram och tillbaka liksom.

En nackdel med Reva är ju att den tar mindre dies på en gång. Jag tycker att Grodan sväljer mera.

Men samtidigt så spelar det mindre roll så sätt. Måste fundera lite på detta alltså.

Vad anser ni mina läsare? Groda eller Reva?

3 responses to “Shoppning..

  1. Jag är ju våldsamt förtjust i min CB, den byter jag inte ut! Men du har ju bra skäl för att byta tycker jag🙂
    Fast jag ville inte alls prata om mackapärer utan bara dregla lite över dina inköp!
    kram

  2. Haha en reva såklart ;o) Älskar min massor och den byter jag inte bort ;o) Tack för dina snälla ord i bloggen!!! Ha ett gott nytt år vännen!!
    Kramis/LenaS

  3. En Reva, så klart! När jag bestämde mig för något större än QK-tången så var det bara Revan som gällde. Jag visste att jag inte skulle ångra mig, vilket jag inte gjort heller. Med plattformen så sväljer den 12 smådies på en gång och det räcker gott för mig. Dessutom så är jag så förtjust i QKs alfabet att jag inte behöver andra, övriga figurdies använder jag knappt så de spelar ingen roll. Däremot så gör jag mig inte av med tången, ska jag stansa många av en speciell sak, då är tången många gånger snabbare. De kompletterar varandra ganska bra.🙂