Inte så mycket nytt under solen..

Nä som ni har märkt har det varit rätt tyst på pratfronten här inne men jag har inte direkt haft så mycket att säga..

Inte för att jag vet om jag har det just nu heller men jag tänkte att jag skulle visa upp lite vill ha saker just nu..😛

Självklart står Hero arts nya stämplar högt på listan och vissa har jag redan beställt ifrån landet på andra sidan havet.

prickigbakcl261happythougtswhat-a-hoot-owlsSen var det var det ju bara så att en del annat hängde med också.😛

Tex dessa Queue som jag har velat ha ett tag nu. Måste köpa på mig flera av dessa, de är så smidiga när de sitter ihop i matchade färger!

colorboxcatfall

pumkinpatch1

Och så beställde jag igen denna ruler ifrån TH. Min första är puts väck efter en träff så det var lika bra att

köpa den igen. För den är verkligen så bra!

thdesignruler

Och så blev det en distress pulverburkthepbrokenchina

Återkommer med lite roligt ”nytt” som jag dreglar över under den närmaste tiden.

Kommentarer inaktiverade.