Pysslat..

Ikväll blev tre stycken kort gjorda.. Vilket känns väldigt lagom.😛

Två stycken är gjorda efter min spillpapperstävling som jag har på grodans forum!

Dem får ni inte se just nu.. Inte för att de är hemliga direkt utan för att det ena går bara inte att fota så här på kvällen.

Och det andra för att det inte riktigt är klart. En sak måste torka innan jag kan sätta på den på kortet.

Så gjorde jag ett kort efter en skiss på hero arts bloggen.

Här är skissen:

tuesdaysmall

 

Och här är min tolkning avskissen:

Som vanligt har jag tagit mig lite friheter. haha

´

heroarts

Kortet blev helt okej faktiskt om jag får säga det själv dock. Är Ugglan som är ifrån Hero arts är målad med distresser. Var himla kul att använda dem igen. Blir ju ett helt annat utseende än vad copicsarna ger.

Och swirlsen är clearembossade.. Ja allt utan papperna och bandet är hero arts kort sagt.

 

Och sen hittade jag faktiskt min svarta stazondyna!! Nu slipper jag köpa en ny, fast jag borde skämmas för den låg i väskan ihop med en del annat. Typ julkort, lack och lite sånt.. jaja typiskt mig.. haha

 

Nu är det dags för sängen, imorgon ska vi på stan med svärmor och svärfar!

Kommentarer inaktiverade.