Liter mera prat..

Jag har inte så mycket att visa idag men det får duga ändå.
Pysslade visserligen igår men jag vet inte riktigt om jag borde visa upp den så jag hoppar att göra det. Men det blev en LO till min pappa och jag blev himla nöjd.

Det svåra för mig inom scrapbooking är nog att man blir så pass beroende av text i det. Och jag är verkligen inte bra på texter. det är först nu som jag har lärt mig att ens ha det på kort och i längden LOs. Men det går fortarande rätt trögt. Men i alla fall blev jag nöjd med LOn!
Och därmed är 2 av tre LOs som pappa ska ha i julklapp klara.🙂 Bara en kvar med andra ord, och det är skönt.

Sen är det dags att börja på mormors album med men det avvaktar jag lite med fortfarande.

Nä nu är det dags att börja plugga..🙂

One response to “Liter mera prat..

  1. Text kan verkligen ge en grå hår på layouter, men man lär sig med tiden att skriva obehindrat och långt.😉